Otomotiv kesiminde dönüşüm yılları sürerken birçok firma elektrikli araçlar çağına ahenk sağlamaya çalışıyor. Markaların tekrar yapılanma kapsamında gerçekleştirdiği yeniliklerden biri olan ‘logo değişimini’ Jaguar da uygulamaya başladı.
Ünlü araba üreticisi hem markasının ismini yeni bir fontla yazacak, hem de 16 çubuklu bir ızgara üzerinde Jaguar yer alan bir görsel kullanacak.
Logo değişiminin yanında Jaguar tarafından bir yenilik daha duyuruldu, firma artık araçlarında monogram da kullanacak. Jaguar’ın yayınladığı yeni monogramda J ve R harflerinin birleştirildiği görüldü.
Jaguar CEO’su Adrian Mardell, yine markalaşma ile her şeyi sıfırladıklarını söyledi, CEO’ya nazaran Jaguar’ın yeni arabalarının üretim gayesi şoförlerle duygusal bir bağ kurmak olacak.